loading...
طبرستان
محسن بازدید : 12 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

وی گفت: انتظار همه مردم و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی این بود که پس از رفتن طاهایی و روی کارآمدن ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران 2 اتفاق خوب در استان رخ دهد.

علیپور افزود : اولین انتظار این بود که فلاح اقدامات و کارهای مثبت طاهایی که انصافاً در برخی حوزه ها بسیار خوب و مثبت عمل نمود را ادامه دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: انتظار و خواسته دوم از فلاح این بود که با شجاعت و طی یک برنامه ریزی اصولی و مدون کارهای عقب مانده استان را پی گیری نماید و به سر منزل مقصود برساند.

وی لازمه تحقق این انتظارات را استفاده از خرد جمعی ، به کار گیری نیروهای توانمند ودر نهایت اتخاذ تصمیمات اصولی و قاطع دانست و تصریح کرد: متاسفانه فلاح در هر دومقوله به شدت ضعیف عمل کرد ، نه تنها کارهای مثبت طاهایی را ادامه نداد بلکه دچار یک روزمرگی شد و درحال د.ر شدن ازهدف است.

کمال علیپور با بیان اینکه مردم به نمایندگان خود رای دادند تا نظارت بیشتر شود و مشکلات استان پی گیری گردد،اظهار داشت : ربیع فلاح از خرد جمعی دلسوزان استان که در راس آن نمایندگان مردم هستند استفاده نکرد و اصولاً اعتقادی به این موضوع ندارد .

وی استاندارمازندران را به شدت تحت تاثیر افرادی دانست که تنها نگاه سیاسی دارند ومیخواهند تیمشان در همه امور تصمیم گیرنده باشد دانست و خاطر نشان ساخت : با این اوضاع و احوال بهتراست ربیع فلاح به خود جرات عذرخواهی از مردم دهد و قبل از اینکه آبروی مدیریتیش زیر سوال برود استعفا دهد .

وی افزود:وضعیت مازندران با وجود فلاح رو به نزول است ،بسیار نگران این وضعیت هستیم چرا که باید جوابگوی مردم باشیم .

علیپور تصریح کرد: نظر مردم استان این است که فلاح ضعیف ترین استاندار مازندران پس از انقلاب است.

وی لازمه موفقیت در کارهای اجرایی را قدرت تصمیم گیری و وزن مدیریتی دانست و ادامه داد: ربیع فلاح نشان داد که هیچکدام از این شرایط را ندارد ، ما در مازندران افراد توانمند تر و قوی تر از فلاح زیاد داریم .

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروز افرادی در حال بازگشت به عرصه مدیریت استان هستند که امتحان خود را در گذشته خوب پس نداده اند و مردم ضعف وسطحی نگری آنان را دیده بودند.

وی عقب ماندگی امروز مازندران را محصول مدیریت همین افراد در گذشته دانست و گفت : از شخص رییس جمهور و وزیر کشور می خواهیم تا اتفاق ناخوشایندی درمازندران رخ نداده فکری به حال این استان بکنند ، ماندن فلاح در جایگاه استانداری به ضرر مردم و استان است.

علیپور با بیان اینکه نمایندگان مردم مازندران در مجلس این شرایط را تحمل نخواهند کرد ، بیان داشت : باجدیت پی گیر موضوع هستیم ، کوتاه نمی آییم و تا تغییر استاندار نیز پیش خواهیم رفت.

وی ربیع فلاح را در مقایسه با طاهایی یک به صد دانست و گفت: دولت با شهامت هر چه زودتر تکلیف استاندار مازندران را مشخص کند ، یقیناً نه تنها خرده ای به دولت گرفته نمی شود بلکه مردم این شجاعت دولت و تغییر زودهنگام استاندار مازندران را تحسین خواهند کرد .

کمال علیپور در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر انتصاب فرمانداران بر اساس بخشنامه وزارت کشور اظهار داشت : بخشنامه که بالاتر از قانون نیست، قانون مدیریت خدمات کشوری تصریح دارد که برای انتصاب مدیران اجرایی شهرستان ها می توان تا 30 درصد از دستگاه های دیگر به عنوان مامور به کارگیری کرد.

وی افزود: اگر هم تاکید بر استفاده از نیروهای درون وزارت کشور است ، افراد توانمند زیادی وجود دارند که امتحان خود را پس داده اند و باید از آنها استفاده کرد .

علیپور با اشاره به اینکه یک نفر در استانداری تصمیم گیرنده انتصابات است، افزود: متاسفانه نقش استاندار و معاون سیاسی امنیتی اش در این باره مشخص نیست ، این بیانگر ضعف مدیریتی و تصمیم گیری آنهاست .

وی ادامه داد: یک سری افراد فرسوده و ضعیف را شناسایی کردند و تنها به واسطه ارتباطشان با لابی های سیاسی می خواهند به عنوان فرماندار منصوب کنند .

این نماینده مجلس اذعان داشت : فرماندار شهرستان باید در کارها و برنامه ریزی ها با نمایندگان هماهنگ باشد ، با انتصاب این افرادی که این روزها نامشان شنیده می شود یقیناً کارها لنگ می ماند و وضعیت استان به 20 سال قبل بر می گردد .

وی گفت: این شرایط در همه شهرستان ها و حوزه های انتخابیه به چشم می خورد که مطمئنا ما این وضع را تحمل نخواهیم کرد .

علیپور تصریح کرد : شهرستان باغ بی در و پیکر نیست که هر کس بی اجازه وارد آن شود .

منبع:شمال فردا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدید کننده گرامی. این وبلاگ جهت اطلاع از آخرین اخبار واطلاعات استان مازندران طراحی شده است و قصد دارد با اطلاع رسانی در این زمینه گام موثری بردارد. از دوستان تقاضا می کنم هرگونه پیشنهادی جهت بهبود ارائه مطالب دارند ابراز نمایند با کمال مسرت از آنها استقبال می کنم . هرگونه انتقاد شما نیز باعث تفکر بیشتر من خواهد شد و مطمئن باشید هر مطلبی که باعث تغییر در بینش من شود در اصلاح مطالب قبلی ام منظور می کنم . باتشكر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما بازدید کننده گرامی اهل کدام شهر می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 372